انتخاب بهترین ساعت زنانه

در وبلاگ سالزون سعی می کنیم که مطالب روز را در اختیار شما قرار دهیم

انتخاب بهترین ساعت زنانه

۶۳ بازديد
اگر دوست ندارید ساعت هایی با الماس و هر طعم طلا به افراط خیره کننده ای منتقل شوند ، می توانید با مهربانی خود را بیرون ببینید.اگر دوست ندارید ساعت هایی با الماس و هر طعم طلا به افراط خیره کننده ای منتقل شوند ، می توانید با مهربانی خود را بیرون ببینید.

در آخر هفته تعطیلات ، Audemars Piguet آنچه را "تازگی های زنان" خود برای سال 2021 می نامد منتشر کرد: مجموعه ای فشرده از رویال بلوط.

ساعت های زنانه مانند EP از رمیکس ها می رسند ، گویی که ما اجازه می دهیم دیپلو با Bob Dylan’s Blood on the Tracks بازی کند. این مجموعه جدید از ساعت ها نمادین 70 takes را می گیرد و به تمام زیبایی و سبک مدرن اضافه می کند.

بزرگترین افزودنی جدید ، سرامیک مشکی است که Audemars Piguet یکی از اصلی ترین جدیدترین نسخه های جدید خود را ساخته است.

این مواد در سراسر ساعتهای منجمد (به معنای قطعاتی که صفحه سنتی را از بین می برد تا مکانیک ساعت زیر را نشان دهد) و همچنین ساعتهایی با توربیلون و تقویم های همیشگی ظاهر شده اند ، اما همه آنچه برای این نسخه از بین رفته است.

در این بلوط سرامیکی جدید چیزی غیر از لهجه های طلای صورتی و پنجره خرما وجود ندارد. اگرچه ویژگی های اضافی خوب هستند ، اما بهترین سلاح در زرادخانه یک برند سادگی است.

بیشتر بخوانید: بهترین فروشگاه آنلاین خرید ساعت

دلیلی وجود دارد که مجموعه داران Royal Oak را که از هم پاشیده شده اند ، چیزی جز تاریخ یا بدون هیچ زحمتی Patek Philippe 5711 دوست ندارند - ساعتی که پاتک بسیار محبوب آن را غروب کرد تا مانع از بلعیدن کل برند شود.

سه ساعت دیگر الماس و طلا را در یک بازی پر زرق و برق Tetris مرتب می کنند. دو نمایشگر دسته شامل ساعت شماره گیری اسکلت با رنگین کمان الماس در اطراف قاب است.

در یک نمایش اضافی ارزش Xzibit ، یک جعبه و دستبند طلای مات نیز دارد - این بدان معناست که بارها و بارها با یک ابزار نوک الماس ضربه خورده است تا فرورفتگی های کوچکی ایجاد کند که جلوه ای درخشان ایجاد می کند.

ساعت دیگر یک ساعت طلای صورتی با صفحه خواب "آفتاب پرست" خواب آور است که بسته به نور از بنفش به صورتی تغییر می کند. (همچنین دارای یک حاشیه با 32 آمتیست است.)

آخرین ساعت در کوارتت از طلای سفید ساخته شده و دارای صفحه ای بسیار آبی است که بطری Gatorade دهه ‘90 را به ذهن متبادر می کند. کیف و دستبند این ساعت نیز مات است.

از نظر فنی ، Audemars Piguet این ساعت ها را به عنوان بخشی از مجموعه زنان خود ارائه می دهد. در این صورت ، آنها دلیل خوبی دیگری برای منفجر کردن هرگونه تقسیم جنسیتی در دنیای سبک شخصی هستند.

مطمئناً ، این ساعت ها کمی کوچکتر هستند - اندازه سرامیک سیاه در 34 میلی متر است - اما به هر حال ساعت ها معمولاً کوچکتر می شوند.

جدیدترین رولکس اکسپلورر تا قطر واقعی 36 میلی متر کوچک شده است.

این رنگ نباید برای ترساندن کسی کافی باشد - به ویژه با در نظر گرفتن روش صفحات قرمز ، سبز و لاکی رنگ Stella از Rolex در سال گذشته.

ساعت های زنانه ، به سادگی ، ساعت هایی هستند: از نظر مچ دست Cardi B ، همچنین از Drake’s نیز بسیار زیبا به نظر می رسند. اگر مردان اکنون به اندازه کافی ماجراجو هستند و می توانند دامن بپوشند ، مطمئناً می توانند کمی کوچکتر از حد معمول سرامیک بلوط سیاه را بپوشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.