نکات و ترفندهاي طراحي پادکست

در وبلاگ سالزون سعی می کنیم که مطالب روز را در اختیار شما قرار دهیم

نکات و ترفندهاي طراحي پادکست

۷۵ بازديد
برای جذب مشتری های احتمالی ، شما به یک وب سایت طراحی شده حرفه ای نیاز دارید که آنها را جذب و جذب کند. طراحی خود را منعکس کننده تجارت خود قرار دهید مهم این است که شما طرحی متناسب با مارک تجاری خود انتخاب کنید زیرا این نحوه یادآوری مردم از شماست. اگر شما یک شرکت طراحی گرافیک هستید ، ممکن است طراحی وب دقیق تری داشته باشید. یک صفحه اصلی ساده ایجاد کنید

 


برای جذب مشتری های احتمالی ، شما به یک وب سایت طراحی شده حرفه ای نیاز دارید که آنها را جذب و جذب کند. طراحی خود را منعکس کننده تجارت خود قرار دهید مهم این است که شما طرحی متناسب با مارک تجاری خود انتخاب کنید زیرا این نحوه یادآوری مردم از شماست. اگر شما یک شرکت طراحی گرافیک هستید ، ممکن است طراحی وب دقیق تری داشته باشید. یک صفحه اصلی ساده ایجاد کنید

طراحي وب سايت beispiele


پیمایش یکی از مهمترین قسمتهای وب سایت شماست. این به شما کمک می کند وب سایت خود را مرتب نگه دارید و همچنین به بازدیدکنندگان در یافتن اطلاعات کمک می کند.اگر پیمایش ضعیف باشد ، کاربران اطلاعات را پیدا نمی کنند. طراحی پاسخگو بسیار حیاتی است زیرا بر نحوه تجربه کاربران سایت شما تأثیر می گذارد.

نکات طراحي سربرگ وب سايت


اگر مانند طراحی دسکتاپ شما طراحی شده باشد ، آنها نمی توانند صفحه شما را روی تلفن همراه به طور کامل نشان دهند. بسیاری از مشتریان بالقوه در حال مرور سایت شما برای یافتن اطلاعات هستند. مهم است که آنها به سرعت اطلاعات مناسب را پیدا کنند. این یک روش عالی برای شکستن متن و علاقه مند کردن آنها به صفحه شما است.

کمک به طراحي وب سايت نزديک من


دکمه های شبکه های اجتماعی را ادغام کنیدرسانه های اجتماعی راهی عالی برای کمک به مشتریان بالقوه برای ارتباط با تجارت شما است.هنگام ایجاد طرح ، می خواهید دکمه های شبکه های اجتماعی را در آن قرار دهید.رسانه های اجتماعی به شما کمک می کنند تا با سرنخ های خود ارتباط مستقیم برقرار کنید ، بنابراین مهم است که این دکمه ها را در سایت خود ادغام کنید. آیا این سایه آبی درست به نظر می رسد؟ آرم باید در سمت راست صفحه باشد یا در سمت چپ؟ اگر یک GIF متحرک غول پیکر را در وسط صفحه قرار دهیم ، چه می شود؟

نکات طراحي وب سايت reddit


باید برای سهولت استفاده ، سهولت استفاده از وب سایت ، تجربه کاربری شما (UX) و تعامل با وب سایت شما بسیار سرگرم کننده باشد. بیایید عمیق تر آنها می خواهند عملیاتی را انجام دهند یا اطلاعات خاصی را پیدا کنند.بنابراین ، عناصر طراحی غیرضروری (یعنی مواردی که در خدمت هیچ هدف عملکردی نیستند) فقط تحقق بخشیدن به آنچه را که برای دستیابی به آن تلاش می کنند ، دشوار می کند. شما می توانید از این اصل در انواع مختلف استفاده کنید ، مانند:

نکات و ترفندهايي براي طراحي وب سايت


راهنمای تعامل رایانه ای انسان توصیه می کند از حداکثر پنج رنگ مختلف (بعلاوه یا منفی) در طراحی خود استفاده کنید. Typefaces: قلم هایی که انتخاب می کنید باید کاملاً واضح باشند ، بنابراین هیچ چیز بیش از حد هنری نیست و در صورت وجود تعداد قلم های متنی بسیار کم است. با تنظیم موقعیت ، رنگ یا اندازه عناصر خاص ، می توانید سایت خود را به گونه ای ساختار بندی کنید که ابتدا بینندگان به سمت آن عناصر جذب شوند.

ايده هاي طراحي وب سايت براي مشاغل کوچک


در مثال زیر از Spotify ، می بینید که عنوان "دریافت 3 ماه حق بیمه رایگان" با اندازه و موقعیت صفحه در بالای سلسله مراتب بصری است. استفاده از آرد سوخاری را در هر صفحه (به جز صفحه اصلی خود) در نظر داشته باشید تا کاربران آرد سوخاری خود را به یاد بیاورند. سعی کنید یک نقشه سلسله مراتبی اساسی از تمام صفحات سایت خود که مانند هرم مرتب شده اند ایجاد کنید: صفحه اصلی شما در بالای صفحه قرار دارد و هر صفحه پیوند داده شده از فرم های قبلی لایه بعدی است.

نکات طراحي وب سايت seo


برچسب ها و مکان پیمایش باید در هر صفحه ثابت بماند. چیدمان های عجیب و غریب و غیرمعمول افراد را خاموش می کند ، زیرا کاربر احتمالاً ایده ای در مورد تعامل با طراحی وب سایت شما ندارد. اگر بودجه کمی دارید ، فقط از سایت های عکاسی سهام استفاده کنید که عکس هایی با کیفیت بالا و طبیعی به شما ارائه می دهند تا از این عکس جعلی ترسناک در بسیاری از عکس های سهام جلوگیری کنید.

نکات طراحي رابط وب سايت


این نوع ترازبندی هوشمندانه تصویر می تواند نرخ تبدیل شما را افزایش دهد. نکته کلیدی در اینجا این است که اگر باید پیوندهایی را در آن بگنجانید ، باید برای سایت شما معنی دار باشد و باعث حواس پرتی نشود.

نکات طراحي وب سايت 2019


اگر مردم این پاورقی را فرض کنند ، دیگر کاوش در صفحه شما را متوقف می کنند (یا بدتر از آن ، کلاً بروید!).اگر شما باید قسمت های تمام صفحه را در وسط مناطق پیمایشی صفحه خود داشته باشید ، از تاریک شدن بیش از حد آنها به محتوای اصلی خودداری کنید و حتماً کاربر را درگیر خود کنید. این یک عمل بد است زیرا مردم معمولاً فقط تصویر اول را می بینند.زبانه ها به طور کلی از ویژگی های سایت جذاب نیستند.

نکات طراحي صفحه اصلي وب سايت


هنگامی که شما یاد می گیرید چگونه یک وب سایت را طراحی کنید ، ممکن است متعجب شوید که می دانید قرار دادن آیکون های سایت های اجتماعی در این عنوان واقعا عمل بدی است. بر حفظ سطح خواندن و بهبود قابل ملاحظه قابلیت استفاده تمرکز کنید. در حالی که باید از بازدید کنندگان طاقت فرسا با دیوارهای متن بی پایان جلوگیری کنید ، طراحی وب سایت شما باید زمینه ای برای توصیف غنی پیشنهادات شما را فراهم کند.

نکات طراحي رابط وب سايت


کسانی که در وسط هستند کمترین دیده می شوند و بنابراین کمترین میزان مطالعه را دارند.هدر و پاورقی تقریباً اصلی همه وب سایت های مدرن است. یک لیست خوب تعداد کلیک برای دسترسی به هر قسمت از وب سایت شما را به چند مورد محدود می کند.

برای کاهش شلوغی ، ممکن است در نظر داشته باشید که برخی یا همه گزینه های منو را به صورت کشویی با پیوندهای داخل قرار دهید ، همانطور که در صفحه اصلی HubSpot مشاهده می شود.کنوانسیون هایی را که بحث کردیم به خاطر می آورید؟ نمادی که عملاً در همه جا می بینید آرم در گوشه بالا سمت چپ است. این تصمیم بیشتر از سایر الزامات این لیست ذهنی تر است.

به نظر می رسد که به طور شهودی رنگ هایی را انتخاب می کنیم که به خوبی با یکدیگر کار کنند و آنهایی که با هم کار نمی کنند ، اما سعی می کنیم از بین ترکیب های بی نهایت موجود یکی را انتخاب کنیم. فقط از تعداد عناوین استفاده کنید زیرا بخشهای متفاوتی از صفحه شما وجود دارد ، داشتن متن پررنگ و پررنگ این اثر را کاهش می دهد.هنگامی که یک کاربر در وب سایت شما اقدامی انجام می دهد ، باید کاملاً مشخص باشد که چه کاری انجام می دهد و / یا کجا می رود. این موارد باعث جلب توجه بیشتر متون دیگر می شود و احتمالاً در ذهن کاربران باقی خواهد ماند ، بنابراین هوشمندانه انتخاب کنید.

این فقط یک نمونه از رسانه های موثر صفحه اصلی است.داشتن یک وب سایت سرگرم کننده بسیار خوب است ، اما چگونه می توانید بفهمید که بازدید کنندگان شما در واقع همان کاری را می کنند که شما می خواهید؟ آیا آنها با محتوای شما تعامل دارند؟ اینجاست که CTA ها بازی می کنند. دعوت به اقدامات را در سلسله مراتب بصری برجسته کنید (مثال Spotify ما را بخاطر بسپارید) ، اما به اندازه بسیاری از تبلیغات کلیک مزاحم و منحرف کننده نباشد. بعد از خواندن این دستورالعمل ها و الزامات ، ممکن است وسوسه شوید که صفحات خود را با تمام جزئیات مورد نیاز برای یک تجربه کاربری بی عیب و نقص پر کنید.

به عنوان مثال ، برند لوکس مد Burberry ، آرم خود را برای اولین بار در 20 سال گذشته در سال 2018 به روز کرد. باید باشد:فضای سفید مناطق منفی را در هر پیکربندی نشان می دهد.

این بدان معناست که شما می توانید از فضای سفید برای جلوگیری از تجزیه و تحلیل بیش از حد یا فلج کردن - و تأکید بر عناصر مهم صفحه استفاده کنید.بافت وب ، که شبیه یک سطح لمسی سه بعدی است ، هدف آن تکرار حس فیزیکی لمس با حس دیگری است - یک صحنه.نگاهی به دکوراسیون در صفحه اصلی Mony's Tacos در سانتا باربارا در زیر بیاندازید.ایجاد تعادل در متن و تصاویر در طراحی وب سایت ضروری است.

بسیاری از وب سایت ها نوار پیمایش افقی را انتخاب می کنند.تماس برای اقدام عناصری در یک صفحه وب ، تبلیغات یا محتوای دیگر است که مخاطب را به انجام کاری ترغیب می کند.شما می خواهید CTA های شما در طراحی وب سایت شما نشان داده شود.

اما از آنجا که دستگاه های موبایل 59٪ از ترافیک موتورهای جستجوگر ارگانیک را در سال 2021 به خود اختصاص داده اند ، ما اهمیت طراحی وب سایت شما را برای موبایل پسند دو چندان می کنیم. به همین دلیل مهم است که تعداد گزینه های ارائه شده به کاربر محدود شود.به عنوان مثال ، بازدیدکننده ای که در صفحه اصلی بستنی بستنی شاون میشل قرار می گیرد ، سه گزینه دارد: کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت ، طعم ها یا مواد اولیه. استفاده از کپی زیاد باعث می شود صفحه به هم ریخته و جذاب نباشد.

نوار جستجو برای بازدیدکنندگان بسیار مفید است تا به سرعت محتوای مورد نظر خود را در سایت شما پیدا کنند ، به خصوص اگر مقدار زیادی از آن را ایجاد کنید.هنگامی که طراحی شما نامتعادل است ، تجربه کاربری بدی را ایجاد می کند.

اگرچه این محتوا پیشرفته تر است ، اما محتوای شخصی یا "محتوای هوشمند" برای ارائه یک تجربه بی نظیر به شخصیت های خریدار بسیار مناسب است.طراحی صفحه اصلی شما هر چقدر جالب به نظر برسد پس از مدتی منسوخ می شود.سرعت احتمالاً یکی از کمترین بحث برانگیز در طراحی وب است.

دیگران نظر دیگری دارند.در واقع یک مطالعه عالی در مورد این پدیده وجود دارد که در آن به افراد سوپرمارکت کم و بیش انواع مربا داده می شود تا امتحان کنند.

اصل مطلب: هرچه طرح شما پیچیده تر باشد ، بازدیدکنندگان کمتر آنرا زیبا جلوه می دهند.صاحبان وب سایت عاشق چرخ و فلک هستند.

بنابراین ، اگر اطلاعات را به صورت لغزنده و / یا آکاردئون فشرده نکنید ، چگونه آن را ارائه می دهید؟ پاسخ: همه چیز را در یک صفحه طولانی قرار دهید ، از جمله چیزهایی که معمولاً پنهان هستند. آنها از یک صفحه فروش ساده و کوتاه به صفحه ای رسیده اند که 20 برابر بیشتر از صفحه اصلی است.یکی از وظایف اصلی طراحی وب ، راهنمایی کاربران است.با این حال ، برای دستیابی به این هدف می توانید از نشانه های بصری مستقیم تری نیز استفاده کنید.

علاوه بر استفاده از آنها برای جلب توجه ، درج افراد دیگر در عکسهای سایت شما به طور کلی ایده خوبی است. آنها توانستند با تغییر از صفحه فرود مبتنی بر متن ، به صفحه ای با تصویر بزرگ از شخصی در پس زمینه تبدیلات خود را 102.این به دلیل اصطلاحاً اثر موقعیت پی در پی است.

آخرین نکته طراحی وب ما درباره آنچه بایاس سازگاری نامیده می شود است.یکی از راه های استفاده از این مورد در وب سایت شما نشان دادن اثبات اجتماعی است. اگر می خواهید بیشتر به این موضوع بپردازید ، ما یک مقاله کامل برای شما داریم.

طراحی وب موضوعی است که همه در سطح مدیران شرکت باید با آن کنار بیایند ، اما فقط متخصصان طراحی واقعا آن را درک می کنند. اگر می خواهید طراحی وب عالی داشته باشید ، باید اصول اولیه را یاد بگیرید تا بتوانید آنچه را که می خواهید برقرار کنید.

چگونه می توانید کل اتاق را پس از تمیز کردن پر کنید؟ آیا پیشنهاد می کنیم آن را با چیزی پر نکنیم؟ معمولاً سفید یا سفید است ، مانند آسمان صاف یا دیواری بی رنگ. عنوان بزرگ و جسورانه در بالای وب سایت و اطلاعات حقوقی کوچک در انتها مثال خوبی برای استفاده از سلسله مراتب بصری برای ترجیح دادن عناصر خاص به سایر موارد است. ما با رنگ شروع می کنیم ، ابزاری قدرتمند برای هر طراح.

از طرف دیگر ، عکس های بی کیفیت می توانند سرعت آن را کم کنند.تایپوگرافی شامل تمام قسمتهای قابل مشاهده متن ، به ویژه فونت ها ، اما همچنین سایر عناصر مانند اندازه ، رنگ متن ، سبک (مورب ، پررنگ و غیره) ، فاصله بین نویسه ها ، کلمات و قلم هاست.سرانجام به عملکرد رسیدیم: آنچه سایت شما می تواند انجام دهد. هرچه کاربر کمتری در مورد آن فکر کند ، بهتر است.

بنابراین ، شما باید مطمئن شوید که سایت موبایل شما کاملاً کار می کند.

منبع

نحوه استفاده از پادکست برای تقویت مهارت لیسنینگ به زبان انگلیسی

توجه: توصیه می کنم ویدئوی بالا را تماشا کنید تا فعالیت های تمرینی را به صورت هم زمان انجام بدهید. شما می توانید در هر زمان و هر مکان از این فعالیت ها برای تقویت مهارت لیسنینگ به زبان انگلیسی استفاده کنید.

مرحله 1: پادکست مناسب را انتخاب کنید.

  • موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید.
  • هدف تان در تمرین انگلیسی را مشخص کنید.
  • این را در نظر بگیرید که قرار است چقدر زمان به گوش دادن پادکست اختصاص بدهید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.