زنگ دیجیتالی اساسی اما بلند: RCA RCD30

در وبلاگ سالزون سعی می کنیم که مطالب روز را در اختیار شما قرار دهیم

زنگ دیجیتالی اساسی اما بلند: RCA RCD30

۳۲ بازديد
RCA RCD30 یک ساعت زنگ دار دیجیتالی مقرون به صرفه با صفحه نمایش روشن ، طرح دکمه های آسان برای استفاده و زنگ هشدار به اندازه کافی بلند است تا خواب آوران سنگین را بیدار کند. این همچنین ارزان ترین مدلی است که ما آزمایش کرده ایم ، و هنگامی که به چیزی ارزان و قابل اعتماد نیاز دارید ، مانند اتاق مهمان یا اجاره تعطیلات ، آن را به یک گزینه آسان تبدیل می کند.
RCA RCD30 یک ساعت زنگ دار دیجیتالی مقرون به صرفه با صفحه نمایش روشن ، طرح دکمه های آسان برای استفاده و زنگ هشدار به اندازه کافی بلند است تا خواب آوران سنگین را بیدار کند. این همچنین ارزان ترین مدلی است که ما آزمایش کرده ایم ، و هنگامی که به چیزی ارزان و قابل اعتماد نیاز دارید ، مانند اتاق مهمان یا اجاره تعطیلات ، آن را به یک گزینه آسان تبدیل می کند.

RCA یک واحد اصلی است ، اما همه چیز را که واقعاً در یک ساعت زنگ دار نیاز دارید ، دارد. این ساعت یکی از کوچکترین ساعت هایی است که ما در نظر گرفته ایم ، بنابراین فضای زیادی را روی میز خواب شما اشغال نمی کند. اما خواندن آن نیز آسان است ، با صفحه نمایش درخشان 3.75 1. 1.4 اینچی که در روز و شب از حداقل 20 فوت دورتر قابل مشاهده است. اندازه بزرگ صفحه نمایش برای افرادی که از عینک استفاده می کنند یک مزیت است زیرا برای بررسی زمان نیازی به لمس آنها نیست. اگر صفحه بزرگ شب شما را بیدار نگه می دارد ، بدانید که RCD30 تنظیمات کم نورتری را ارائه می دهد.

و استفاده از RCA بدون حاشیه راحت تر از سایر ساعت های پیچیده تر است که آزمایش کردیم. در بالای آن یک دکمه چرت زدن بزرگ وجود دارد ، بنابراین معمولاً می توانید بدون دردسر زیاد آن را فشار دهید. در پشت سه سوئیچ وجود دارد: یکی برای تنظیم زمان و زنگ ساعت ، یکی برای کم نور جلوی صفحه ، و دیگری برای روشن و خاموش کردن زنگ هشدار. زنگ هشدار یک بوق بلند و مداوم به صدا در می آورد که حداقل از 20 فوت دورتر شنیده می شود. این تماس بیدار تا زمانی که زنگ ساعت را خاموش نکنید یا به حالت تعویق (که بیش از یک ساعت با هر بار ضربه زدن نه دقیقه بیشتر خواب می دهد) ادامه می یابد.

RCD30 همچنین دارای گزینه پشتیبان گیری از طریق باتری 9 ولت است ، بنابراین در صورت قطع برق در ساعت 2 بامداد ، تنظیمات خود را از دست نخواهید داد همانطور که در اکثر زنگ های هشدار دهنده ای که آزمایش کردیم ، هنگامی که RCD30 فقط از باتری استفاده می کند ، برنده شد ” t زمان را نمایش می دهد ، اما زنگ هشدار همچنان خاموش است.
همراه تختخواب گرم: ساعت زنگ دار لفتی

Loftie می تواند شما را فریب دهد که فکر کنید هر روز صبح از خواب بیدار می شوید ، نه اینکه به زور از رختخواب بلند شوید. از بین تمام ساعت های زنگ دار که ما آزمایش کردیم ، انتخاب ساعت از بین 5 ترکیب محیط به بهترین نحو احساس آمدن همراه با نشانه های طبیعی صبح را به ارمغان آورد – صداهای پرندگان ، آهنگ های محیطی و زنگ معبد صبحگاهی. نه دقیقه بعد ، لوفتی اولین زنگ هشدار را با دقایق فوری “بیدار شدن” دنبال می کند. (پس از استفاده از Loftie برای اولین بار ، نوشتم: “احساس می کنم صبح با ترنس مالیک صبح بلند شده بودم ، همه در حالتی مراقبه و سکون آرامش بخش”. در هفته ، و همچنین چندین زنگ هشدار که می توانید در طول روز به عنوان یادآوری تنظیم کنید – برای برخی از مواقع بلند شدن ، ورزش یا راه رفتن با سگ ، در میان سایر کارهای روزانه.
خبر مرتبط: شناسایی ایده‌ها و نیازمندی‌های فضاپایه دریایی در رویدادی تقاضامحور

Loftie همچنین برای کمک به صاحبان استراحت و به خواب رفتن طراحی شده است. این شامل انواع تولید کننده نویز در پس زمینه (سفید ، قهوه ای ، صورتی و …) ، صداهای مدیتیشن/تنفس و حتی پادکستی به نام Snoozecast است. هر صدایی را می توان با فشردن یک دکمه فعال یا خاموش کرد ، و این باعث شد که Loftie مفید واقع شود هنگامی که پتو سنگین بیهوشی در شب شروع به کار کرد.

از بین ساعت هایی که آزمایش کردیم ، صفحه این ساعت بزرگترین یا درخشان ترین نیست. اما واضح است و به محض اتصال به Wi-Fi زمان را به طور خودکار تنظیم می کند. ما همچنین از نمای بیرونی کاملا مشکی ساعت ، که چراغهای مزاحم و مارک تجاری ندارد ، لذت بردیم. یک چراغ شب قابل تنظیم در پایه پنهان شده است که با استفاده از دکمه بزرگ بالای ساعت می توان آن را به راحتی روشن و خاموش کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.