هوش مصنوعی با آموختن اشعار به بسیاری از آهنگ ها ، موسیقی را به وجود آورد

در وبلاگ سالزون سعی می کنیم که مطالب روز را در اختیار شما قرار دهیم

هوش مصنوعی با آموختن اشعار به بسیاری از آهنگ ها ، موسیقی را به وجود آورد

۱۱۳ بازديد
عفو بین الملل احتمالاً قادر خواهد بود همه وظایف ما را با گذشت زمان انجام دهد. یکی از کارهای عالی برای کاربران فناوری که ممکن است خطر به دست گرفتن هوش مصنوعی را به خود اختصاص دهند ، بازتولید قطعات موسیقی از گروهها و خوانندگان معروف است.

عفو بین الملل احتمالاً قادر خواهد بود همه وظایف ما را با گذشت زمان انجام دهد. یكی از كارهای عالی برای كاربران فناوری كه ممكن است خطر به دست گرفتن هوش مصنوعی را به خود اختصاص دهند ، بازتولید قطعات موسیقی از گروهها و خوانندگان معروف است.

یک کاربر YouTube به نام Funk Turki مدتهاست که به دنبال آزمایش توانایی هوش مصنوعی در تولید قطعات موسیقی است. من به AI می گویم تا موسیقی کاملاً جدیدی را بر اساس ورودی ایجاد کنم.

نتایج اولیه آزمایشات قابل قبول است و نمونه ای از آنها را در این لینک مشاهده می کنید.

وی در آخرین تجربه ترکیه ای ، ترانه هایی از چندین ترانه نیروانا به عفو بین الملل داد. ویدئویی که در لینک بالا مشاهده می کنید ، نتیجه یک درمان هوش مصنوعی به نام Smother است.

برای ساختن فیلم فوق ، Funk Turk آهنگ های تولید شده توسط هوش مصنوعی و دیگران را با استفاده از ابزارهای نرم افزاری به صدایی جدید داد. ترکی همچنین تمام قسمت های پیکربندی و ترکیب ابزار را انجام می دهد.

با این حال متنی که در این آهنگ می شنویم معنی و هدف خاصی ندارد و نمی توان آن را به عنوان اثر هنری در نظر گرفت. وی پیش از این نیز با استفاده از موسیقی باند مانند Metallica و Nickelback سعی در ایجاد قطعات موسیقی با استفاده از هوش مصنوعی کرده بود.

از این گذشته ، نتیجه هرگز کار کاملی نبوده است ، و مانند تجربیات مشابه با نوشتن سناریوها با هوش مصنوعی ، هنوز راه طولانی وجود دارد.

منبع این خبر
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.