راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند شیک و زیبا

در وبلاگ سالزون سعی می کنیم که مطالب روز را در اختیار شما قرار دهیم

راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند شیک و زیبا

۲۷ بازديد
این راهنمای خرید ساعت های هوشمند همه عوامل مختلفی را که هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا Apple Watch ، Samsung Galaxy Watch ، Fitbit یا پیشنهادات سازندگان پوشیدنی برتر برای شما مناسب است توضیح می دهد.از انجا که شیائومی در تولید ساعت هوشمند خوب کار می کند و جزء بهترین ساعت های هوشمند شیائومی هست می توانیم محصولات این برند را جزو پرفروشترین محصولات قرار دهیم. در سایت کوک باش در مورد انواع بهترین ساعت هوشمند سامسونگ – اپل واچ – ساعت هوشمند شیائومی و حتی انواع ساعتهای هوشمند زنانه و مردانه و دیگر مدلهای ساعت دیجیتال – ساعت عقربه ای ، ساعت دیواری و رومیزی و اکسسوری هم صحبت شده است.

سیستم عامل جدید Google Wear در حال حاضر فقط بر روی سامسونگ گلکسی واچ 4 کار می کند ، اما به تمام ساعت های هوشمند مجهز به چیپست Qualcomm Snapdragon 4100 دسترسی دارد. ما راهنمای واجد شرایط بودن سیستم عامل را جمع آوری کرده ایم ، اما در حال حاضر فقط راهنمای TicWatch Pro 3 موبووی و TicWatch E3.

اگرچه Fossil Gen 6 به زودی عرضه می شود ، اما با آخرین نسخه Wear OS عرضه نمی شود. این شرکت گفته است که نرم افزار جدید سال آینده به روز رسانی می شود.

راهنمای خرید ساعت هوشمند: OLED در مقابل LCD

اکثر ساعت های هوشمند از صفحه LCD رنگی یا AMOLED استفاده می کنند که به شما امکان می دهد عکس ها ، برنامه ها و سایر محتواها را با رنگ های غنی تر نمایش دهید و روشن تر است. این تجارت عمر باتری کوتاه تری دارد ، اگرچه سازندگان ساعت های هوشمند در تلاش هستند تا کارایی دستگاه ها را افزایش دهند. برخی از آنها ممکن است چند روز ، اگر نه چند هفته طول بکشد ، اما اگر می خواهید طولانی ترین استقامت را داشته باشید ، می خواهید صفحه سیاه و سفید را انتخاب کنید.

ساعت های هوشمند گران قیمت به جای صفحه های LCD از صفحه نمایش OLED شفاف استفاده می کنند تا طراحی باریک تری داشته باشند. اپل اولین صفحه نمایش OLED را توسعه داد تا اولین نسل اپل واچ را تا حد ممکن نازک کند. اما شایان ذکر است که سامسونگ اولین ساعت هوشمند OLED خود ، Galaxy Gear را در سال 2013 ایجاد کرد.

راهنمای خرید ساعت هوشمند: صفحه لمسی در مقابل صفحه لمسی

انتخاب یک صفحه لمسی در ساعت هوشمند شما چندان کار ساده ای به نظر نمی رسد. اما انتخاب موارد بر روی صفحه لمسی کوچکتر دشوار است و برخی از رابط های مبتنی بر حرکت بصری نیستند.

Wear OS در ارائه اعلان های مبتنی بر کارت کار بسیار خوبی انجام می دهد که می توانید با کشیدن انگشت به راحتی آنها را نادیده بگیرید ، اما برای دسترسی به برنامه ها و سایر گزینه های درون برنامه ها ، کشیدن زیادی وجود دارد. با این حال ، می توانید با یک حرکت مچ دست خود بین کارت ها جابجا شوید.

اپل برای اپل واچ رویکردی را انتخاب کرده است که صفحه لمسی ، تاج دیجیتالی و دکمه کناری را در سمت راست ارائه می دهد.

سامسونگ گلکسی واچ ، سامسونگ گلکسی واچ 3 و جدیدترین گلکسی واچ 4 همه دارای یک حاشیه هستند که با چرخاندن آنها می توانید در منوها حرکت کنید. آنها با لمس استفاده می شوند.
راهنمای خرید ساعت هوشمند: طراحی و شخصی سازی

بهترین ساعت های هوشمند انتخاب بندها و/یا قابلیت تعویض آنها با گزینه شخص ثالث را ارائه می دهند. اگر می خواهید ظاهر دستگاه خود را سفارشی کنید این مهم است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.